Datos personales

sábado, 27 de febrero de 2016

Sesión 25 de febreiro: “Comentario dunha actividade de expresión escrita” (Luz e Ana)



De entre tódalas actividades que propón a web de Lessonstream, escollín a seguinte:


Empregaría esta actividade en Primeiro de Bacharelato. Aínda que na páxina a actividade está pensada para facerse en 45 minutos, considero que se realizamos tódalas partes e queremos que a participación sexa elevada, necesitaremos máis dunha sesión, unha primeira e parte dunha segunda.
Gustoume esta actividade porque relaciona o tema dos naufraxios co cine e a música, sendo estas dúas das miñas aficións, que ó mesmo tempo interesan ós adolescentes. Probablemente teñan visto a película “Naúfrago” e de non ser así é case seguro que coñecen ó protagonista, Tom Hanks, e aínda que non coñezan ó grupo The Police é moi posible que si saiban quen é Sting, e no caso contrario esta pode ser unha boa oportunidade para facerlles descubrir un famoso grupo dos anos 80 e ampliar a súa cultura musical.
Nesta actividade, ademaís da competencia lingüística, trabállase a competencia de conciencia e expresión cultural ó achegarse o mundo do cine e a música, e tamén a competencia de aprender a aprender e a competencia social e cívica mentres intercambian ideas en grupos. Pode derivar nunha actividade de expresión oral ou expresión escrita, ou combinar ambas.
Respecto ás actividades propostas, incluiría na introducción preguntas adicionais sobre o actor protagonista e se viron máis películas súas. Tamén incluiría este breve vídeo de animación como warm-up para que predecisen como remata a historia: 

A terceira parte paréceme moi útil para traballar os diferentes tempos verbais (present simple, present continuous, present perfect e past simple). A cuarta parte paréceme moi útil para traballar o modal “could” e expresar a posibilidade así como o emprego do verbo “hope”. A quinta parte xa se centra exclusivamente no traballo escrito e consiste en escribir mensaxes dun naúfrago incluíndo unha descripción da isla. Coa parte sexta, a escoita da canción, trabállase tanto a compresión auditiva, como a expresión oral e a expresión escrita. Finalmente, a actividade finaliza cun vídeo que aporta un carácter lúdico á sesión.

No hay comentarios:

Publicar un comentario