Datos personales

martes, 1 de marzo de 2016

Sesión 29 de febreiro: Actividade 1 e 2 (Carlos)


Nesta sesión sobre a avaliación, realizamos dúas actividades grupais. A primeira consistiu nunha actividade pirámide. Primeiro en parellas e logo en grupos tivemos que numerar cales foros os tres aspectos máis negativos da avaliación na materia de lingua estranxeira cando nós eramos estudiantes. Na nosa experiencia, concluímos que foron a entrega tardía das notas, o contido do exame non tiña que ver co explicado na aula, e non había grade de avaliación e polo tanto descoñecíamos os criterios de avaliación. Outros grupos engadiron tamén a ausencia de feedback por parte do profesor e que non houbese exame oral.
A segunda actividade, en grupos de catro, consistiu en escoller unha actividade de compresión oral ou escrita da unidade didáctica coa que traballamos nunha das sesións anteriores e analizar como se avalía. Nós escollimos unha actividade de comprensión escrita, na que a partir dun texto se facían preguntas abertas con respostas curtas que se atopaban no propio texto.
Estas dúas actividades parecéronme moi útiles para reflexionar sobre a avaliación e comprobar cun exemplo práctico como se avalía a comprensión escrita.

No hay comentarios:

Publicar un comentario