Nesta
sesión sobre a avaliación, realizamos dúas actividades grupais. A primeira
consistiu nunha actividade pirámide. Primeiro en parellas e logo en grupos
tivemos que numerar cales foros os tres aspectos máis negativos da avaliación
na materia de lingua estranxeira cando nós eramos estudiantes. Na nosa
experiencia, concluímos que foron a entrega tardía das notas, o contido do
exame non tiña que ver co explicado na aula, e non había grade de avaliación e
polo tanto descoñecíamos os criterios de avaliación. Outros grupos engadiron
tamén a ausencia de feedback por parte do profesor e que non houbese exame
oral.
A
segunda actividade, en grupos de catro, consistiu en escoller unha actividade
de compresión oral ou escrita da unidade didáctica coa que traballamos nunha
das sesións anteriores e analizar como se avalía. Nós escollimos unha actividade
de comprensión escrita, na que a partir dun texto se facían preguntas abertas
con respostas curtas que se atopaban no propio texto.
Estas
dúas actividades parecéronme moi útiles para reflexionar sobre a avaliación e
comprobar cun exemplo práctico como se avalía a comprensión escrita.
No hay comentarios:
Publicar un comentario