Datos personales

viernes, 4 de marzo de 2016

Sesión 2 de marzo: “A titoría” (Luz)


Esta sesión iniciou cun brainstorming en grupos, no que tivemos que analizar as labores principais dun titor. Concluímos que son o seguimento de como van os alumnos no resto das materias, resolver os problemas de convivencia na aula ou cun algún profesor, fomentar a educación en valores…
É importante o feito de que nós, como profesores de inglés, podemos empregar a hora de titoría para realizar actividades que se poidan desenvolver en lingua inglesa, por exemplo elixir o delegado de curso, encher un cuestionario sobre os hábitos de estudio, actividades de post-avaliación e autoavaliación… tamén se poden integrar as TIC (vimos o exemplo da actividade interactiva da momia). Luz aconsellounos empregar, entre outros, o material da editorial Macmillan. Pódense tamén organizar debates en inglés na hora de titoría e para que os alumnos aprendan a expoñer os seus puntos de vista pode ser unha boa idea visualizar vídeos como o de “Are uniforms good or bad?”. As visitas extraescolares poden servir tamén para empregar o inglés, por exemplo consultando os folletos en inglés e respondendo preguntas en inglés sobre a visita en cuestión.
Como estudiante non lembro actividades especificamente deseñadas para a hora de titoría. Era fundamentalmente unha hora para traballo persoal, pero si que lembro que tiñamos un titor que nos atendía de forma individual e nos preguntaba se tiñamos dificultade nalgunha materia ou problemas con algún profesor, como organizabamos as nosas tardes de estudio…
Considero que a hora de titoría é moi importante, xa que representa o momento de relación directa do profesor cos alumnos, polo tanto debemos aproveitala para inculcar valores, fomentar o espíritu crítico dos nosos alumnos, mellorar a convivencia na aula, desenvolver competencias clave etc.

No hay comentarios:

Publicar un comentario