Datos personales

viernes, 5 de febrero de 2016

Sesión 4 de febreiro: Actividade na que se traballen dúas competencias (Luz)


“A visit to the doctor” (Role-play en parellas)


Contextualización: Primeiro da ESO

Obxectivo: mellorar a competencia lingüística e a competencia básica en ciencia e tecnoloxía

Os alumnos traballarán en parellas. Un deles será a médico e o outro o paciente. Cada un deles terá unha ficha. A ficha de síntomas do paciente conterá información do tipo “Tes diarrea dende hai dous días. As pastillas que te recetaron na farmacia non funcionan”, mentras que a ficha do médico terá información sobre o tratamento que debe tomar, con que frecuencia, e outras pautas a seguir.
Despois se fará a escenificación do role-play na aula.

Exemplo de ficha de síntomas:

Ailment: You have diarrhoea.

Duration: You have had it for three days.

Previous Medication: You have taken some pills that you bought at the drugstore, but they didn’t help.

Exemplo de ficha de tratamento:

Ailment: diarrhoea

Prescribe: some medicine
Take twice daily.

Extra Advice:
(a) Drink plenty of fluids.
(b) Avoid foods containing milk.

2 comentarios:

  1. A actividade é boa, pero me parece un pouco difícil para 1º ESO, mellor para un grupo de 3º. amén deberías comentar o contexto: sería nunha unidade na que se traballe o tema da saúde, se cadra, con traballo previo sobre vocabulario e estructuras axeitadas (You mustn't drink miolk/ You must drink a lot of water).
    Indiquei que habería que traballar dúas KCs ademáis da lingüística. Cal sería a treceira?

    ResponderEliminar
  2. Penso que tamén se traballa o sentido da iniciativa, ó decidir cal dos dous roles van adoptar (o médico ou o paciente). Ó mesmo tempo desenvolven tamén a creatividade, pois terán que representar o papel dunha forma creíble engadindo información adicional que non apareza na ficha, coa finalidade de manter unha conversa realista e fluída.

    ResponderEliminar