Datos personales

jueves, 28 de enero de 2016

Sesión 27 de xaneiro. Actividade 1: “Diferencias e semellanzas entre a lingua materna e a lingua estranxeira” (Carlos)



Esta sesión deu comezo cunha actividade colaborativa que realizamos en grupos de catro persoas, a cal consistiu en enumerar as diferencias e semellanzas entre a lingua materna e a lingua estranxeira. Este tipo de actividades fomentan a aprendizaxe e o respeto entre os diversos membros do grupo. Na miña opinión, canta máis diversidade de opinión aparece no grupo, máis enriquecedora resulta a actividade.
Como diferencias, destacamos o nivel de fluidez nunha ou outra lingua, a metodoloxía para ensinala, as diferentes estructuras (gramaticais, de léxico, fonéticas… de feito canto máis afastadas están dúas linguas máis diferencias deste tipo imos atopar), a diferente frecuencia de uso (aínda que non sempre a lingua materna se emprega máis  que a estranxeira, dependerá do contexto no que nos desenvolvamos), un contexto diferente (a materna adquírese de xeito informal e a estranxeira formalmente), o grao de exposición e a cultura; tamén fixemos referencia a que a linguaxe xestual varía dunha lingua a outra. Todas estas diferencias deron lugar a un interesante debate na aula no que tamén tivemos a oportunidade de describir as nosas propias experiencias persoais como falantes de diferentes linguas.
Entre as similitudes, destacamos que ámbalas dúas linguas contan coas súas propias estructuras gramaticais, vocabulario propio e un sistema fonético e fonolóxico; podemos desenvolver as catro destrezas (ler, escribir, escoitar, falar) e ademais podemos ter máis dunha lingua estranxeira e máis dunha lingua materna.
Esta actividade resultou moi interesante como introducción ó tema “Tipos de lingua e tipos de didáctica” que despois Carlos explicou na aula.


No hay comentarios:

Publicar un comentario