Datos personales

martes, 26 de enero de 2016

Sesión 25 de xaneiro (Carlos)



Esta primeira clase con Carlos consistiu nunha introducción á materia “Didáctica da Ensinanza das Linguas Estranxeiras”. O profesor explicounos que esta materia vai ser impartida por catro profesores e entre os obxectivos da materia destacan os de ofrecer ó profesorado a formación pedagóxica e didáctica esixida pola lexislación actual, ademais de coñecer os contidos curriculares, elaborar e programar unidades didácticas, buscar e deseñar actividades que fomenten a competencia comunicativa, adquirir estratexias para traballar atendendo á diversidade e dominar habilidades para que o proceso de ensino aprendizaxe se desenvolva no marco da educación en valores.
Os ambientes de aprendizaxe serán tanto presenciais como virtuais, incluíndo exposicións, debates e actividades colaborativas. Cada alumno deberá crear un portfolio, en forma de blog, no que irá reflexionando sobre os contidos da materia. É importante que se actualice regularmente para que o profesor poida observar o progreso do alumno. O portfolio deberá incluir as etiquetas “Dosier” e “Diario”. No dosier inseriranse as actividades de aula e os traballos autónomos. No diario incluiranse os resumos das aulas ou actividades, as reflexións sobre o contido do programa, as opinións sobre a avaliación etc.
Respecto á avaliación, o profesor comentounos que cada profesor emitirá unha nota sobre 10 e as notas serán ponderadas segundo o número de horas de cada profesor.
Para a avaliación do blog empregaráse unha grella de avaliación que contemplará os seguintes criterios: navegación, estruturación, presentación, dosier, diario, orixinalidade, calidade lingüística, responsabilidade coas aprendizaxes e participación. O profesor comentou que se terá en conta o realizar comentarios sobre as entradas dos blogs das nosas compañeiras, preferiblemente a través de Faitic. Isto nos dará a posibilidade de reflexionar sobre as opinións expresadas por outras compañeiras.
Na clase tamén tivemos a oportunidade de presentarnos, explicando cal era a nosa titulación, a nosa lingua de traballo e se tiñamos ou non formación en Didáctica. Chamoume a atención que a maior parte de nós non tivese formación específica en Didáctica, aínda que si tivesemos experiencia docente.

Espero que nesta materia aprendamos moitas estratexias para poder aplicar nas aulas nun futuro próximo. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario