Nesta
primeira sesión fixemos dúas actividades de tipo colaborativo. A primeira
consistiu nunha actividade pirámide (debate) para decidir cal dos seguintes
contidos é o máis importante na función docente:
-Situacións
de ensino das linguas estranxeiras: contextos (adquisición e uso); didáctica,
repertorio lingüístico.
-Variables
na situación do ensino das linguas estranxeiras: a lingua estranxeira a idades
precoces; na Formación Profesional; no Ensino Secundario; nas EOIs; a seniors;
o castelán como LE.
-Marco
metodolóxico; o MCER, o enfoque comunicativo, o enfoque por tarefas e outras
metodoloxías relacionadas.
-Lexislación
educativa e aprendizaxe de linguas estranxeiras no ensino secundario: cambios
impostos pola LOMCE.
-Planificar
e programar. Aspectos xerais: a unidade didáctica e a programación do
departamento.
En
parellas concluímos que o punto máis importante era o das variables na
situación do ensino das linguas estranxeiras, xa que determina como facemos a
programación, a metodoloxía, o contexto e a avaliación. De tódolos xeitos,
despois de contrastar a nosa opinión coa doutras parellas, concluímos que o
punto máis importante era planificar e programar, xa que contempla as
variables, a lexislación e a metodoloxía. O resto da clase tamén chegou á mesma
conclusión. Nembargantes somos conscientes de que na vida real en moitos casos
as programacións deixanse de lado e tampouco están debidamente actualizadas.
Esta actividade foi moi útil para reflexionar sobre os contidos e serviu para
encauzar o intercambio de ideas, de forma que todas expresamos a nosa opinión e
chegamos a unha conclusión colectiva, que coincidiu coa de anos anteriores.
A
segunda actividade colaborativa fixémola en grupos de 4 persoas. Consistiu en
elaborar catro preguntas do tipo “Que” “Cando” “Como” “Onde” “Por que”
relativas ó portfolio ou a materia. Cada grupo facía unha pregunta a outro grupo,
e, no caso de non acertar, este pasaba a pregunta a outro grupo. O resultado
acadado foi excelente, xa que tódolos grupos acertamos as preguntas no primeiro
intento.
As
preguntas elaboradas polo meu grupo foron as seguintes:
-Que
etiquetas deben aparecer no portfolio? (Dosier e Diario)
-Cando
é a data límite para ter rematado o portfolio? (16 de marzo)
-Como
comentaremos preferiblemente as entradas dos portfolios das nosas compañeiras?
(A través de Faitic)
-Onde
temos que pór o enlace do noso portfolio? (No formulario de Google)
-Por
que se recomenda actualizar o portfolio cada semana? (Para que o profesor poida
ver o progreso do alumno)
Valoro
esta actividade de forma positiva, xa que serviu para que revisásemos os
contidos dunha forma amena.
No hay comentarios:
Publicar un comentario